Villanások a Twitteren



bazo9: tumblr

Ezt se hagyd ki!

Életképek

Címkék

autó (6) budapest (6) élet (6) foci (7) google (6) gyurcsány (5) hülye (8) hülyeség (19) internet (10) játék (6) labdarúgás (10) magyar (40) magyarország (11) média (9) politika (8) reklám (5) sport (14) szex (6) videó (5) Címkefelhő

Subba

Nincs megjeleníthető elem

Webisztán

Nincs megjeleníthető elem

Hozzászólások

Online

2009.01.09. 08:18 InformatívTeknős

Így vizsgázott az online média

Gondoltam megnézem, hogy melyik online lap, hogyan dolgozta fel a csepeli kettős gyilkosság ügyét. Nagy lendülettel kezdtem a hazai portálokon nyomozni, de lehangoló eredményre jutottam. Kíváncsi lennék, hogy egy ekkora méretű és súlyú bűnügyet hogyan dolgozna fel mondjuk a New York Times, a hazai merítés azonban lehangoló volt.

Amint az várható volt, videóban az Index győzött, amely még aznap este kitett egy videót a helyszínen készült riportokról, képgalériát viszont nem találtam, a cikkben azonban volt egy Google Maps. A Népszabadság oldalán másnap egy BRFK-s videóra futotta (ugyanaz, mint az Index második videója) de még ez is több annál, mint amit a Hírszerzőn (itt legalább képgaléria van) és az MNO-n láttam (és itt is). Utóbbinál - nyilvánvaló miért - legalább egy linket betettek, ami a Hír Tv videójára mutatott.

Visszatérve a Népszabadság Online-ra (az év honlapjára) képgalériát nem fedeztem fel, viszont egy olyan infografikát igen, ami megszólalásig hasonlít a Google Maps-re (ilyen egyébként a Hírszerző cikkében is volt). Kérdés, mennyire éri meg ezért valakinek esetleg pénzt fizetni, ha van olyan ingyenes applikáció, amellyel pillanatok alatt el lehet készíteni hasonlót.

A Figyelő Neten se videó, se kép (legalábbis én nem találtam, ha mégis lenne szóljatok). A Zoom oldalán olyan videót fedeztem fel, amely az 1 perces "híradóban" foglalkozik az üggyel, szomorú, hogy ezzel is az élmezőnyben lehetett végzni.

Az Origo-t már régen nem figyelem, most rájöttem miért. Utólag lehetetlen vállalkozás - kevés idő alatt biztos - megtalálni az esetleges videót és képeket.

No itt tartunk 2009 januárjának elején!

 

 

 

Bookmark and Share

A bejegyzés trackback címe:

https://fontosdolgok.blog.hu/api/trackback/id/tr49866831

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: excel vba courses london 2019.03.24. 11:21:36

60mg op s - Oxycodone shortage may 2011

Trackback: excel training london 2019.01.17. 00:35:15

Adt safewatch pro 3000 smoke alarm beeping - seamawd

Pingback: Turulcsirip - Barsi Zoltán 2009.01.09. 09:01:59

[...]Blog: Így vizsgázott az online média[...]

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása