Villanások a Twitteren



bazo9: tumblr

Ezt se hagyd ki!

Életképek

Címkék

autó (6) budapest (6) élet (6) foci (7) google (6) gyurcsány (5) hülye (8) hülyeség (19) internet (10) játék (6) labdarúgás (10) magyar (40) magyarország (11) média (9) politika (8) reklám (5) sport (14) szex (6) videó (5) Címkefelhő

Subba

Nincs megjeleníthető elem

Webisztán

Nincs megjeleníthető elem

Hozzászólások

Online

2008.04.15. 07:49 InformatívTeknős

Az esélyegyenlő(tlen)ség nevében

Lehetőségem volt elmenni az április 6-án megrendezett első magyarországi Civil Licit rendezvényre a Millenáris Parkban, ami nagyjából nagy és multicégek társadalmi szerepvállalását (lett volna) hivatott erősíteni. Civil szervezetek által felkínált szolgáltatásokat lehetett árverésen megszokott módon megvenni. Mondom, csak lett volna, sajnos. Erre még később kitérek. Ennek érdekében a szervezők celebeket is bevetettek. Ami nem baj, hiszen hiteles emberekkel növelni lehet egy hasonló rendezvény eredményességét.

Az első szembetűnő problémát már a licitálás megkezdése előtt észleltük. Amíg a hátrányos helyzetű (többnyire mozgás- és látássérült) résztvevő lent készülődött, addig a meghívott hírességek és sokan mások fent az elegáns kávézóban, fogyasztották el jól megérdemelt kis kávéjukat. Pont egy olyan helyen, ahol az esélyegyenlőségről volt szó, esélye sem volt egy kerekes székesnek feljutni a büfébe. Furcsa kettősség.

A másik a "Dohányozni tilos" felirat alatt nyugodtan pöfékelő sztár volt. Úgy gondoltuk, érdemes felhívni erre is a figyelmet, mégis olyan színészről (CSS) van szó - aki a Liliomot eljátszotta jelbeszéddel - akire hallgatnak az emberek, és idolnak, példakpnek tekintik. Érdemes lenne az ilyen "apróságokra" is adni! A harmadik probléma maguk a cégek voltak. Illetve nem voltak. A Magyar Telekomon és mondjuk a Bricostore áruházon kívül érdemben nem vett senki részt a licitálásban. Íme egy videó amit az árverésről találtunk:

 

Érdekes volt, hogy a közönség soraiban megbújú multik nem tudtak megvenni egy 150 ezer forintos szolgáltatást és volt olyan tétel, ami az 50 ezer forintos kikiáltási áron kelt el. Felmerült bennünk a kérdés, akkor miért jöttek el? Talán azt remélték, hogy a média majd azt is jól megírja, hogy kik vettek csak úgy részt a rendezvényen? Szerencsére nem ez történt így nem sikerült nekik egy szaftos ingyenreklámhoz jutni. Összességében elsőre nem volt rossz de lehetett volna jobb is.

A hangulat néha egy fagyott jégtáblához hasonlított, amit csak Hajós András humora olvasztott fel és lendített tovább. A cégeknek meg azt üzenjük: nem elég azzal büszkélkedni, hogy elmentünk egy ilyen rendezvényre!!! Azt is meg kell azonban említeni, hogy ők legalább ott oltak. Hol volt a többi nagyvállalat? Csak remélni tudjuk, hogy nem a hétvégét és a megrendezett Forma1-es versenyt tartották fontosabbnak...

Bookmark and Share

süti beállítások módosítása