Villanások a Twitteren



bazo9: tumblr

Ezt se hagyd ki!

Életképek

Címkék

autó (6) budapest (6) élet (6) foci (7) google (6) gyurcsány (5) hülye (8) hülyeség (19) internet (10) játék (6) labdarúgás (10) magyar (40) magyarország (11) média (9) politika (8) reklám (5) sport (14) szex (6) videó (5) Címkefelhő

Subba

Nincs megjeleníthető elem

Webisztán

Nincs megjeleníthető elem

Hozzászólások

Online

2009.01.08. 15:41 InformatívTeknős

Gyurcsány orvosnál járt - én meg szartam...rá

Bizony. Reggel, felkelés után ittam egy kávét és ez úgy megmozgatta a beleimet, hogy kénytelen voltam elmenni a vécére. Részletesen nem írom le mi történt, azt mindenki el tudja képzelni magától is. Nagyjából annyi köze van ehhez bárkinek, mint nekem ahhoz, hogy Gyurcsány Ferenc évente egyszer teljes generálon megy keresztül, amit most meg is osztott velünk a blogjában. És tartok tőle, legalább annyira is érdekel titeket. Szóval a mai blogból megtudhatjuk, hogy a felelős miniszterelnök évente egyszer elmegy orvoshoz, sőt minket is erre biztat. Ez jó. Tényleg. Én pedig:


- naponta kicserélem a gatyámat (néha ugyanarra sajnos)
- hetente egyszer tankolok, nem kicsit
- havonta egyszer járok haza a szüleimhez vidékre húslevest enni
- évente egyszer nyaralok, ha sikerül Görögországban, ha nem, akkor Szolnokon
- úgy 120 évenként maximum egyszer születek meg
- évente egyszer szilveszterezem
- minden este lefekszem és néha úgy fáj a hátam az ágyon
- 2008-ban kétszer szakadt be a körmöm
- sokszor elrontom a gyomrom (olyankor beszedek valmi kis pirulát, amit...)
- elég sűrű írok blogot (de minek...mondják majd erre sokan)

De mit tegyünk, az anyajegy most a legfontosabb dolog. Nincs gázhelyzet, nincs gazdasági válság, és nem végeznek ki politikus politikust, nem lehet miről írni.

Szóval nálam (is) pörög az élet! Nálatok mik történnek?

Bookmark and Share

süti beállítások módosítása