Villanások a Twitteren



bazo9: tumblr

Ezt se hagyd ki!

Életképek

Címkék

autó (6) budapest (6) élet (6) foci (7) google (6) gyurcsány (5) hülye (8) hülyeség (19) internet (10) játék (6) labdarúgás (10) magyar (40) magyarország (11) média (9) politika (8) reklám (5) sport (14) szex (6) videó (5) Címkefelhő

Subba

Nincs megjeleníthető elem

Webisztán

Nincs megjeleníthető elem

Hozzászólások

Online

2008.12.27. 18:26 InformatívTeknős

Agyfasz, barinő és kvázi - ettől hány a magyar!

Mikor majdnem két hónappal ezelőtt írtam egy bejegyzést arról, hogy milyen kifejezésekből van elegünk, nem gondoltam volna, hogy ennyi javaslatot kapok majd. Eddig 795 komment érkezett, ezeket pedig mostanra sikerült átnyálazni. Most először 20 szót vagy kifejezést válogattam össze, tessék szavazni, így hamarosan meglesz a 3 dobogós is: 

Bookmark and Share

A bejegyzés trackback címe:

https://fontosdolgok.blog.hu/api/trackback/id/tr69844147

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

wust · http://worldofwust.blog.hu 2008.12.28. 22:43:51

na,ilyet még nem láttam,kíváncsi vagyok :D
süti beállítások módosítása