Villanások a Twitteren



bazo9: tumblr

Ezt se hagyd ki!

Életképek

Címkék

autó (6) budapest (6) élet (6) foci (7) google (6) gyurcsány (5) hülye (8) hülyeség (19) internet (10) játék (6) labdarúgás (10) magyar (40) magyarország (11) média (9) politika (8) reklám (5) sport (14) szex (6) videó (5) Címkefelhő

Subba

Nincs megjeleníthető elem

Webisztán

Nincs megjeleníthető elem

Hozzászólások

Online

2008.10.07. 15:56 InformatívTeknős

Én nem beszélgettem utoljára Albert Györgyivel

Albert Györgyi halála után sejthető volt, hogy az első halálhírek közlése után nem áll meg a bulvársajtó gépezete. Szerkesztők, főszerkesztők, rovatvezetők agya kezdett hirtelen pörögni, mikor és ki beszélt, beszélhetett utoljára az újságíróval. A TV2 rögtön előszedte a Joshi Bharattal történő beszélgetését (ami nekik az utolsó volt) majd az összes internetes portál rácsapott a Szulák és más című műsorra. Nekik is szerencséjük volt. Bepötyögni ezt a pár szót egymás után: "Az utolsó interjú, fotók", "Az utolsó beszélgetés Albert Györgyivel", "Utolsó beszélgetés Albert Györgyivel", "Az utolsó beszélgetés az utolsó képek - ilyen volt Albert Györgyi az MTV stúdiójában". Ezután nincs sok tennivaló, csak meredni a monitorra és nézni a felfelé ívelő látogatottsági statisztikai görbét.

Valahogy az utolsó és Albert Györgyi szavak vonzzák az emberek szemét és kattintanak. Noha sokan vannak akik egy egyszerű regisztrációt követően helyeselnek a bulvársajtót lefikázó és szemfelnyitó írásra, sőt el is gondolkodnak. Azután alszanak egyet és reggelre már újból érdekessé válik a dolog. És ez nem a bulvársajtó hibája, nem is az embereké. Hiszen mi még csak tanuljuk ezt az irdatlan mennyiségű hírfolyamot feldolgozni, ahol érdekesebb az, hogy a celebek szigetén bazdmegoló Soma érdekesebb, mint az, hogy digitális játszótér nyílik a Millenárison, vagy éppen az, hogy elhunyt Marton László szobrászművész.

Azt már bejelentette a család, hogy nem lesz nyilvános Albert Györgyi temetése, de bármiben fogadok, hogy a Blikk tudósítója valahogy "bekúszik" a kerítés alatt, esetleg nyilatkozatra bír valakit a Fókusz is, és elképzelhető, hogy az Aktív is kap némi morzsát, hogy a tulajdonosok elé dobhassa a nézettségi, eladási és látogatottsági mutatókat. Mert ugye belőlü(n)k élnek. Vagy nem?

Bookmark and Share

süti beállítások módosítása