Villanások a Twitteren



bazo9: tumblr

Ezt se hagyd ki!

Életképek

Címkék

autó (6) budapest (6) élet (6) foci (7) google (6) gyurcsány (5) hülye (8) hülyeség (19) internet (10) játék (6) labdarúgás (10) magyar (40) magyarország (11) média (9) politika (8) reklám (5) sport (14) szex (6) videó (5) Címkefelhő

Subba

Nincs megjeleníthető elem

Webisztán

Nincs megjeleníthető elem

Hozzászólások

Online

2008.01.29. 06:36 InformatívTeknős

Ki a jóistenre szavazzak? Valaki segítsen má'!

Jobbról puffog az "Erős Magyarország" Viktorral, balról kapom azt, hogy "Magyarország bennem van". Aztán meg azt is hallom, hogy "Magyarország, tegyünk érte"! Azt hiszem most már értem, de jön Orbán és azt mondja nekem, hogy ez több lesz mint népszavazás de lehűt a baloldal, hogy jön másik adó ha az "Igen"-ek lesznek többségben majd március 9-én. (a választási dalban mintha az MSZP szövegében lett volna pedig a legtöbb "Igen" - SNITT) Megzavarodtam! Nem tudom mit tegyek!? Hallgassak az okos ellenzékre, vagy tegyem azt amit a kormány mond? Miért nem lehet engem, minket békén hagyni és csak négyévente elcipelni az urnákhoz? De ha felidegesítenek, lehet elmegyek szavazni, de momdjamánmegvalakihogykire???

Üdv:

Egy erős magyarországot akaró polgár aki tenni is hajlandó ezért - igenigen...

Bookmark and Share

süti beállítások módosítása