Villanások a Twitteren



bazo9: tumblr

Ezt se hagyd ki!

Életképek

Címkék

autó (6) budapest (6) élet (6) foci (7) google (6) gyurcsány (5) hülye (8) hülyeség (19) internet (10) játék (6) labdarúgás (10) magyar (40) magyarország (11) média (9) politika (8) reklám (5) sport (14) szex (6) videó (5) Címkefelhő

Subba

Nincs megjeleníthető elem

Webisztán

Nincs megjeleníthető elem

Hozzászólások

Online

2008.01.18. 07:14 InformatívTeknős

Sándor, kinek neve Spammer - folytatás

Jól beleakadtunk egy spammer virtuális hálójába, ahogy az itt is látszik. Felajánlott vagy 600.000 email címet (illetve 599.999-et mert én is megkaptam amit küldött) kemény 30.000 Ft-ért. Sokalltuk, alkudtunk, de 20-ért nem adta 25-ért viszont belement (volna) az alkuba. Itt a kérdezős mail:

Írtunk Sándor-spammernek
Kedves Sándor! Köszönöm az 5000 Ft kedvezményt. Gondolom azért a futárnak is van ára, ezért úgy gondolom 20.000 Ft reális lenne a címlistáért, ha van ideje pár kérdést előtte megválaszolni azt megköszönöm! - ha mégsem sikerülne lentebb menni az árban a belvárosban hol tudunk találkozni? - a szoftver honnan tud címekhez jutni? hallottam mostanában az iwiw szigorításáról, érdekesnek is találtam, hogy én is szerepeltem a listában, ezért kérdezem!?

Amire ezt tudta visszaírni:

Sándor-spammer válasza
Kedves Zoltán,
 
annyit sajnos nem tudok engedni, ezt is csak írtam, ha megrendeli most.
Oktogon.
Olyan oldalakról, aholnyilvános email címek vannak (ha megnezi az szoftver gyártójának oldalát, onnen letölthet demót).
 
Kérem, akkor jelezzen, ha aktuális, vagy ha tárgytalan.
 
Üdv,
 
Sándor

Hát ennyi, ez van. Így lehet hozzájutni a te meg te meg a te címedhez. Mindneki döntse el, hogy találkozna-e Sándorral a spammerrel. És azt is, hogy megéri-e az ajánlat. Neki bizonyosan! Bosszankodjunk továbbra is a kéretlen leveleken!

Bookmark and Share

süti beállítások módosítása