Villanások a Twitteren



bazo9: tumblr

Ezt se hagyd ki!

Életképek

Címkék

autó (6) budapest (6) élet (6) foci (7) google (6) gyurcsány (5) hülye (8) hülyeség (19) internet (10) játék (6) labdarúgás (10) magyar (40) magyarország (11) média (9) politika (8) reklám (5) sport (14) szex (6) videó (5) Címkefelhő

Subba

Nincs megjeleníthető elem

Webisztán

Nincs megjeleníthető elem

Hozzászólások

Online

2008.12.14. 19:57 InformatívTeknős

Részesedést akarok én is, basszameg!

Nem fogom leírni századjára (bocs, ezalatt páran leírták még) kétszázadjára, hogy mit is akar a VDSZSZ. Én inkább azt írom le, én mit szeretnék:

- részesedést akarok a kereskedelmi csatornák reklámidejének eladásából (mert nézem)
- részesedést akarok kedvenc sportklubom eladásából (mert jegyet váltottam valaha)
- részesedést akarok a Suzuki éves profitjából (mert azzal járok)
- részesedést akarok a MÁV-Start eladásából is (mert utaztam rajta)
- részesedést akarok a kecskeméti Fornetti cég nyereségéből (mert folyamatosan zabálom)
- részesedést szeretnék Kiszel Tünde szemöldökéből (mert folyamatosan nézem)
- részesedést akarok Maria Geronazzo szájából (mert sajnos láttam...)
- részesedést akarok annak a katicabogárnak a pontjaiból (akinek megmentettem az életét)
 

és hogy miért? CSAK! és ha nem kapom meg? még nem tudom...lehet sztrájkolok!

ti miből részesednétek?

Bookmark and Share

A bejegyzés trackback címe:

https://fontosdolgok.blog.hu/api/trackback/id/tr42822914

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Blogocska 2008.12.14. 22:43:51

A MÁV sztrájkról, és a nyugati végi helyzetrőlA vasutasok megint (pontosabban még mindig) sztrájkolnak. Teljesen irreális célokért (vagy kapják meg a Cargós eladásból a részüket, de akkor a MÁV-Start - vagy aki épp ahol dolgozik - veszteségéből is részesü…

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Póktalicska (törölt) 2008.12.14. 22:57:26

Mivel elolvastam az írásodat, én azokból a részesedésekből kérnék részesedést, amiket sikerül behajtanod. :)

Ha nem kapom meg, akkor sztrájkolok, és nem olvasom a blogodat!

Nyúlontúli 2008.12.14. 23:03:20

Én részesedést kérek az APEH bevételeiből, mert fizettem nekik.

razzia (törölt) 2008.12.14. 23:05:00

Asszem a Samsung-ból, merthát olyan telefont használok. ;-)

Mipi (törölt) 2008.12.14. 23:12:30

Én az Apukám vállalkozásából mert mikor néha megkér akkor segítek neki, így jár nekem is részesedés!

z8 2008.12.14. 23:24:45

MÁV ha csődbe megy megnézem mekkora arcuk lesz ott dolgozóknak.. visszasírnak majd mindent.
Egyszerűen igazságtalanság hogy ország 95%a nem sztrájkolhat mert különben kirúgják.

acetofive 2008.12.14. 23:37:08

en gasko konyvelo irodajanak adozas elotti (valos es nem elcsalt) nyeresegebol kerek reszesedest.

Asidotus 2008.12.14. 23:38:23

Ha nem rúgják ki, akkor csődbe megy a cég, ahol dolgozik, és akkor kerül az utcára.
Mások azért tüntetnek, hogy ne csökkenjen a fizetésük (közalkalmazottak), ekkor hogy van pofájuk még a vasutasoknak béremelésért sztrájkolni?

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2008.12.14. 23:44:05

Elgondolkoztató kirohanás a poszt, van benne valami. Én, aki persze nem vagyok vasutas, szintén furcsa ötletnek találtam ezt a részesedés-követelést, ésszerűségi okokból, de ez az általánosítás még jobban kiemeli az elképzelésük furcsaságát.

Egyébként pedig az egymást érő sztrájkokat nagyon nem tudom pártolni. Nem azért, mintha ennek a szemét kormánynak drukkolnék, hanem mert már tetőtől-talpig eladósodtunk, és így nincs több pénz, ennyi. Járni jár, csak nem jut, a vicc is így mondja. A vasutasok meg különösen menjenek a sunyiba, rengetegen szavaztak a mostani kormányra, ezt akarták, megkapták, hát ne pofázzanak.

Tirpák Kutya 2008.12.14. 23:46:12

Én a Parlament által minden évben jóváhagyott költségvetés 1/2500000 részét kérem. ( mivel Mo.- ennyien fizetnek adót)

laccc 2008.12.14. 23:52:35

grat az index címlaphoz :))

parlamenter 2008.12.15. 00:00:15

Rendkívűl bírom az ilyen arcokat, mint pl. ez a blogíró. OK, rendben, a tényekhez semmi köze, de legalább néha olvashatna, csak egy kicsit, gazdaságtörténetet, a sültparasztja...
Szóval akkor:
1. Magyarországi privatizáció történet, első fejezet: minden, magyaroroszági állami tulajdonból, amit eladtak, adott az állam részesedést, akár kárpótlási jegy, akár kedvezményes árú részvény, akár, MRP program, akár cash formájában.
2. Tök mindegy, hogy az eladott cucc, veszteséges volt(pl. erőművek, áramszolgáltatók), vagy nyereséges volt(pl. gyógyszergyártók).
3. 1-2 pont alapján jogos-e a vasutasok követlése? Úgysem fogsz válaszolni, sültparaszt, mert Te is tudod, hogy jogos, de neked gyurcsi most azt mondta, hogy írj barom posztot - hát sikerült, sokadjára.
4. Még mielött azt írod, sültparaszt, h. itt a MÁV CARGÓT adták el, aminek ugyebár nincs gazdaság jogilag köze a MÁV-hoz, akkor elöször is javaslom, hogy nézd meg, mikor választották külön, a személyszállítást és a bérfuvarozást, a MÁV-ban. Ha ezzel elkészülsz, akkor gondold végig, sültparaszt, hogy a Chinoinban jogos lett volna dolgozók sztrájkja, ha a privatrizáció elött- pusztán azért, hogy a dolgozóknak ne kelljen fizetni -külön választják a nyereséges Chinoin I-et, az önmagában veszteséges Chinoin kiszerelőtől.
5. Leülhetsz. Kérheted az új feladatot, az elvtársaktól.
6. Tudom, most orbánozni fogsz, mert közöd sincs a dolgokhoz, nyiugodtan tegyed. Én sem komálom, a vasutasokat, el kellene adni az egészet a p..csába, de ebben a kérdésben igazuk van. Attól még, hogy utáljuk őket, még nem kellene diszkriminálni őket. Ez van. Ja és liberális vagyok.

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2008.12.15. 00:11:45

Liberális?! Vagyis "ellenzéki"? lol

Tuco Ramirez 2008.12.15. 00:11:45

Imádom amikor ilyen hülyeségeket ír valaki. Ugyan fogalma sincs a dologról, de kukorékol. Látszik, h jól működik a néphülyítő média, a kedves blogíró is benyalta szépen.
Akkor írnék pár hülyeséget a követelésekre:
1;Megkapta, ugyanis nem csak a reklámokat nézi, hanem a műsorokat is. Ez a fizettség!
2;megkapta, mert ott volt a meccsen és rekedtre ordította a torkát önfeledt szórakozása közben, avagy szétverte a stadiont, nem kívánt rész törlendő.
3;Megkapta. Annyival olcsóbban vásárolhatta meg álmai autóját a Nagy Leolcsózás alkalmával.
4;Már el van adva? Mik nem vannak! De azt is megkapta, mert nem kell a koszos vonaton utaznia többé.
5;Ezt is megkapta, hiszen hol van az a mikroszkópikus ár az óriási élvezethez képest amit a fogyasztása jelent?
6;Dettó. Nézze és örömködjön rajta továbbra is!
7;Szint úgy. Már horrorra sem kell költenie.
8;Az öné! Váltsa be amire tetszik, a Katicabogarak Nemzetközi Kupon Hivatalában!

Elég siralmas ez az Index, h ilyen izék is kikerülhetnek a címlapra.

Tirpák Kutya 2008.12.15. 00:13:40

Parlamenter:

Ha már századjára van sztrájk, és századjára nem teljesítik a követeléseiket, amik jelen helyzetben (meg szerintem amúgy is) tényleg nonszensz, akkor már a vasutasok sem hisznek az eredményében. Ja, meg szerintem azt a pénzt, amit követelnek, azt már a sztrájkok alatt elvesztették (anyagi károk). Mikor arra törekszik minden munkaadó, hogy ne legyen kétszer annyi munkanélküli, mint most, ésszerű sztrájkolni? Ha az orvosok, akiknek megsúgom, még szarabb a helyzetük, sztrájkolnának úgy mint a vasutasok, mi lenne? Ne is gondolj bele hány ezer beteg halna bele, hisz mindenkinek minden alanyi jogon jár. Ingyen sört!!!! ámen

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2008.12.15. 00:14:34

Aha, gyűlnek már a vasutasok...

Bitor 2008.12.15. 00:18:35

Parlamenter. Én ezt kurvára nem értem, és nincs kedvem utána járni. Leírnád hogy mikor volt olyan hagy ’melósok’ pénzt kaptak privatizációból? Nem másból, nem volt tulajdonosok, károsultak stb… „Jómunkásember” aki felett privatizálták a „gyárat” és pízt kapott érte.

Big.Ist 2008.12.15. 00:19:01

En nem vagyok eppen baloldali, sem liberalis, de ettol fuggetlenul menjen a picsába a sztrajkolo MAV es a Repter is. Miert kell tobbszazezer dolgozo ember nyomorult eletet megkeseriteni ezzel a mocskos kibaszott sztrajkkal ?

A MÀVosok követelése egy mocskos vicc, remélem SOHA nem fizetnek nekik 250e Ft-t fejenként, nem azért mert irigy lennék, hanem mert milyen kibaszott alapon?

Felháborítónak tartom ezt az egészet, én elhiszem hogy szarul keresnek, de jelen pillanatban örulni kene hogy van munkajuk.

Es addig kene nyujtozni mindekinek amig a takaroja er, nem felvenni a huszonotezredik aruhitelt is.
Ha nincs penz nem szabad kolteni. Ennyi. Az lesz meg kurva jo ha a BKV is inditja a sztrajkjat, es akkor megbenul az egesz rohadt orszag.

BKV,MAV = PRIVATIZACIO. Az allamnak semmi szuksege erre a ket penznyelo vallalatra.

Lehet kopkodni

gitáros 2008.12.15. 00:28:48

Parlamenter, bazmeg, sok hülyeséget sikerült rövid idő alatt összehordanod...
A (re)privatizáció nem arról szólt, hogy minden paraszt kap iksz dellát az "állami" vagyonból, hanem arról, hogy az államosított cucc egykori _tulajdonosa_, érted, akitől elvették, akié volt valaha, az kapott érte valamilyen szintű kárpótlást.
sültparaszt... :-)

Tirpák Kutya 2008.12.15. 00:38:28

Kíváncsi lennék, mit mondana akkor Gaskó köcsög ha:
-Megvernék az utcán és amikor feljelentést akarna tenni a rendőrkapitányságon, azt mondanák: nem foglalkozunk ilyennel, sztrájkolunk.
-Egy rosszul elsült főzés miatt kigyullad a lakás, és amikor felhívja a tűzoltókat ezt hallaná: nem foglalkozunk ilyennel, sztrájkolunk.
-Ha átmenne rajta neagyisten egy mozdony, és két darabban vinnék be a kórházba élet és halál között lebegve, és az orvostól ezt a választ kapná: nem foglalkozunk ilyennel, sztrájkolunk.

Az a baj, hogy nagyon sok ember ebben az országban azt hiszi, hogy neki alanyi jogon sok minden jár (segélyek, pótlékok, bónuszok, részesedések stb.) Pedig ne felejtsük el, semmi sem van ingyen.

kossuthsch · http://himmel.hu 2008.12.15. 00:40:59

Vajon ha a vasutasoknak felkínálnák, hogy vehetnek a vasút részvényéből, és így tulajdonossá válhatnának, adnának pénzt azokért a részvényekért?

Bambika 2008.12.15. 00:44:53

Parlamenter szerintem a Lipótról szökött, kár volt bezárni azt az intézményt. A Gaskót ott kellene ápolni az irreális elképzeléseivel.

Yep 2008.12.15. 00:51:03

Parlamenter, Tuco Ramirez és a hasonlóan értelmes gaskó által behülyített vasutasok megjelenésére fokozottan kell számítani, hiszen a sztrájk alatt még a szokásosnál is kevesebbet a dolguk (konkrétan semmi), így még jobban ráérnek netezni a munkahelyükön...

mefisto · http://archiregnum.blog.hu/ 2008.12.15. 00:51:31

kossuthsch · himmel.hu 2008.12.15. 00:40:59

Éppen az a lényeg, hogy nem; illetve nem kellene kifizetniük a teljes összeget.

A MÁV Cargo részvénytársasági formában működik, tehát a társaság feletti tulajdonosi jogosítványokat részvények testesítik meg. Főszabályként ha valaki részvényeket vásárol, ki kell fizetnie a részvény névértékét, tehát az árát.

Azonban van arra egy külön lehetőség, hogy a társaság munkavállalói úgy kaphassanak részvényeket, hogy ne kelljen kifizetniük a teljes névértéket. Ez az ún. dolgozói részvény. A vasutas kap egy pl. 50.000 forint névértékű részvényt, amiért befizet mondjuk 20.000 forintot. Nem piaci áron kapja, tehát ez számára kedvező. A társaságnak mindez azért előnyös, mert innentől fogva a vasutasok is tulajdonosai a társaságnak, oszatlék formájában részesülnek a nyereségében, és ők is érdekeltek abban, hogy a társaság nyereséges legyen; közvetve érdekeltek abban, hogy ne legyen sztrájk.

Gaskó gondolom ezt szeretné elérni. Ha tényleg ez a tervük, az oké, csak ezt valahogy kommunikálni is kellene. (Azért a 250.000 enyhe túlzás. 100.000 max.)

Bitor 2008.12.15. 00:52:10

Ramirez!
Má’ kapizsgálod a lényeget.még egy kicsit erőlködsz, meg is érted… :)

0xFFFF 2008.12.15. 01:18:55

parlamenter, te hülye vagy ! ...és mondd csak, te mennyi kp-t kaptál, mert mi, igen sokan semennyit.

kossuthsch · http://himmel.hu 2008.12.15. 01:53:37

mefisto 2008.12.15. 00:51:31

Nekem az jön le, hogy a Gaskóék 250ezer nettót akarnak kp-ban a kezükbe bele. Nem pedig részvényt, mert - gyanítom - ők is tudják, hogy az nem ér semmit.

Reckl_Amál · http://recklamal.blog.hu 2008.12.15. 02:36:40

A Gaskó által behülyítettek pénzt akarnak. Pedig 250 e egy embernek annyira nem is sok, csak hát sok mávos van.

Gaskó meg azért találta ki ezt a remek ötletet, mert pontosan tudja, ez nem reális. De így sokat szerepelhet a médiában, és megalapozhatja a politikusi/ MÁV vezéri jövőjét. Szerintem viszont pofára fog esni, mert egy ilyen szarkeverő a Fidesznek sem kell hosszabb távon.

Golem 2008.12.15. 02:42:49

A vasutasok munkaszerződésében benne van, hogy "nyugdíjbamészinnen, mindigmindencsakjobblesz, örökélet" ? Mert akkor szólhattak volna nekem is és beállok közéjük. Versenyszférában próbálna meg sztrájkolni a sok idióta. Mire lebetűzné, hogy "munkabeszüntetés" már dolgoznának a helyén.
Azt meg végképp nem értem, hogy várnak el társadalmi szolidaritást, ha nagy ívben tesznek a társadalom rajtuk kívüli részére?

Bummer 2008.12.15. 03:04:38

Én munkavállalói részvényt szeretnék a cégemből, mondjuk 250 ezer Ft értékben. Aztán talán eladnám a többségi tulajdonosnak.
Ez is felháborító kérés?

Chaoyang · http://xiongyali.blog.hu 2008.12.15. 04:35:33

Ha sztrajkolnak, hat sztrajkolnak. A sok onzo bunko proli aki vonattal jar nem kepes az orran tul nezni, hogy egyszer neki is elege lehet a munkaadojabaol es akkor o is sztrajkolna? Hja, o nem teheti meg, na az irigyseg nagy ur.

Annak a majomnak aki azt mondta, hogy MAV, BKV=PRIVATIZACIO uzenem, hogy az ilyenek miatt szar leepult es kifosztott az orszag, mert hagytak a barmok, hogy indent fillerekert elpasszoljanak, ahelyett, hogy bortonnel fenyegettek volna meg a hutlenul kezelo (...) vezetoit az allami cegeknek. Nincs allami penz nincs olcso szolgaltatas a kulfoldi cegek addig emelik az arakat ameddig csak akarjak a politikus cimboraik csak mosolyogva statisztalnak. Azok a hulyek akik nem tudjak, Nemtorszagban Fran ciaorszagban az eros allami befolyas aza alap scocialis szolgaltato szektorban eros versenyre kenyszeriti a tobbi ceget is. Azert mert felelotlen bunozok kezeben voltak a vallalatok nem az a noirmalis reflex, hogy adjuk el, pont ezt akartak... Visszakell hozni Recsk elrettento erejet es maris ugyesen gazdalkodnanak az elvtarsak, hozzateszem, kurvara keso...

Valaki1 (törölt) 2008.12.15. 04:46:58

Hajrá gaskó, meg repülőtériek!

A gyurcsánydiktatúrát bármi áron meg kell roppantani, ha már a panelproletariátus inkább csendben éhezik és kerül az utcára (úgy a lakásásból mint a munkahelyéről), legalább a szakszervezetek álljanak ki az emberek jogaiért.
Legyen vége az országot tönkretevő csőcselék mszp-szdsz tombolásának.
És mivel ez másképp nem megy csak ha megbénul az ország hát úgy.
Még mindíg jobb mint a polgárháború nem?

ezmegmi?? 2008.12.15. 05:44:48

Valaki1 2008.12.15. 04:46:58 :

gratulálok. igen. elgurult a gyógyszered, vagy képtelen vagy értelmesen gondolkozni így hajnalban?

milyen csőcselékről beszélsz?

a vasutasok meg inkább örülnének, hogy lyuk van a seggükön, meg munkahelyük. uaz, mint a BKV-nál. igenis el kell adni mind a két céget, és két pénznyelőt ledobna magáról az állam.

NevadaCeg.com · http://nevadaceg.com/ 2008.12.15. 07:00:23

En a Nevadai cegemre kerem a reszesedest! :-)) (csak az apeh miatt)

repecs 2008.12.15. 08:01:22

Én nem kaptam részesedést semilyen privatizációból. Miért van az ha jó akkor kevés ember élvezi pl Bankvezetők ha meg szarbanvagyunk azt leginkább azok veszik észre akik nem részesültek a jóból amikor jó volt?

ricardo montelban 2008.12.15. 08:02:20

én meg azt mondom, hogy küldjük haza a füstösképű mexikóiakat, mer'ennek így nem lesz jó vége.

Terapeuta 2008.12.15. 08:05:33

Kicsit parlamenterrel értek egyet, csak pár számmal kisebb arccal. És szvsz nem sportszerű összehasonlítani a versenyszférát a mávval meg bkv-val...

Déva 2008.12.15. 08:08:25

Valaki1 Te kissé beteg vagy?
Gondolkozz,ki roppantotta össze ezt az országot? Nem a mostani regnáló kormány! Ez a nagy rendszerváltás óta folyamatosan megy!
A Te nagy Orbánodnak gratulálj,
mert lejárat minden rendes magyart.
Polgár háború? Miről beszélsz egyáltalán? Inkább roppanjon össze az ország?Gondolom,ha rokonod szeretne haza jönni Ausztráliból és a Malév,vagy a vasút miatt nem érne ide az édesanyja temetésére,vajon ugyan így repdesnél a boldogságtól megfogalmazott ötleteidtől? Teljesen elment az eszed?
Panelproli? Tudod Ki az! Én legalább olyan tisztességes és tanult ember vagyok,mint"esetleg" Te.Mitől vagy Te különb? Mitől indíttatva helyezed magad a többi levélíró felé? Mindenki ebben az országban él és nincsen joga senkinek lebunkózni és prolizni.Éhen pedig nem fogunk
meghalni,még a kedvedért sem! Amennyiben a Te híres sztrájk vezérednek eszébe jut,hogy egy világgazdasági válság közepette nem sztrájkolni,hanem segíteni kell mindannyiunk érdekében!Amikor összeroppantásról beszélsz,akkor magad ítélet halálra a többi embertársaddal együtt! Jó ez neked?
Szégyen ahogyan írsz.

ricardo montelban 2008.12.15. 08:11:01

egyébként meg jómagam Rosario Dawsonból meg Balogh Edinából szeretnék részesedést, érthető okokból, ugye.

Közöd?? (törölt) 2008.12.15. 08:17:46

A vasutasok követelése jogos. Szétszabdalták a MÁV-ot, hogy eladhassák. Az értékesebb teherfuvarozás és az értéktelenebb személyszállítási részre. Az országot ismerve a személyszállítás így csontra leépül nem lesznek vonatok és így közmegelégedésre sztrájk sem lesz:-)
Az a vasutas aki balszerencséjére a személyszállításhoz került meg megy az utcára, segélyre (ha kap) stb. Szóval szerintem megérdemli azt a kis nevetséges összeget (250 000 Ft), ez sem fogja kihúzni a szarból, sajnos. Tulajdonképpen kifosztják őket miután sokan évtizedek óta ott dolgoznak. Nem ez első magyar provatizációs történet ami a kisember kifosztásáról szól, csak a vasutasok némileg szervezettebbek és bírnak sztrájkolni még.

teabore 2008.12.15. 08:17:46

"Ha az orvosok, akiknek megsúgom, még szarabb a helyzetük"

Ismerősöm most végzett belgyógyászként, 3 naponta ügyel a kórházban (16 órától másnap 8-ig, 8-16ig pedig rendel) - kiszámolta, hogy az ügyeletre 110 Ft-os órabért kap (és egyfolytában dolgozik 32 órát). Ő nem sztrájkolhat.

Héttörpe (törölt) 2008.12.15. 08:21:02

hogy irreális célokért sztrájkolnának a vasutasok? Negyedmillió forint a MÁV-Cargo eladásából? Na kedves megmondók, mielőtt megmondanátok, tájékozódjatok!A MÁV-Cargo eladása előtt Kóka, az SZDSZ obersturmbanführere ígérte ezt meg a vasúti dolgozóknak. Úgy ám hőzöngők, úgy ám!

0xFFFF 2008.12.15. 08:32:42

Kedves közöd !

Én is - és sokan mások is - állami vállalatnál dolgoztam az előző rendszerben, amelyeket vagy megszüntettek vagy privatizáltak. Nem kaptunk részt belőle. A vasút sem kivétel. A vasutasnak egyébként leginkább a szája jár, más nem, ez látszik a vonatokon, ragadnak a kosztól, a kalauzokon, egyik nagyobb tuskó, mint a másik, a pénztárosokon, tahó a kalitkában....és még hosszan lehetne sorolni.

Gabo1000 2008.12.15. 08:43:56

Tájékoztatnám azokat akik nem tudnák, hogy
1. a versenyszférában is lehet sztrájkolni, lásd Ferihegy.
2, A vasút sehol sem működik az állam segítsége nélkül csakúgy mint a többi közösségi közlekedés. Angliában próbálták, de az x. baleset és csőd után visszavette az állam a vasút egy részét.
3. az anyázók pedig örülhetnének, hogy van legalább egy olyan szervezet aki élve jogaival fel mer és tud lépni az ellen ami itt folyik az országban.
4. ez a 16 éve folyamatosan elkúrják duma nagyon szánalmas, ha 6 év alatt csak idáig jutottunk, akkor nem kéne lemondani alkalmatlanság miatt?
5. az hogy ki mennyit keres és milyen a helyzete nem nagyon van hatással arra, hogy mennyire csorbulnak a jogaik. Itt nem csak a pénzről van szó, hanem arról a kiszámíthatatlanságról ami országunkban folyik-és nem a válság miatt.
6. aki ezt a pár nap kellemtelenséget nem tudja kibírni inkább azzal van a gond és talán ő nem megfelelő mértékben alkalmazkodó.

Közöd?? (törölt) 2008.12.15. 08:47:28

Azért nem kaptatok a pénzből mert lusták és gyávák voltatok kiharcolni, csak az a tied mit kiharcolsz ezektől, ha nem akkor elveszik.

yanchi345 2008.12.15. 08:48:46

Valaki1: megtestesíted a magukat hazafinak álcázó hazaáruló mintapéldányát: inkább menjen tönkre az ország, ha ezen az áron a te preferált bandádé lehet a hatalom. Gratulálok, ezt a történelemben legutóbb Rákosi játszotta meg, l. Marschall-segély visszautasítása, szovjetekkel való szövetkezés, meg is lett az eredménye. Tudom, nektek magasztos eszméitek vannak: nekik is voltak. Egyformák vagytok.

blügy-blügy 2008.12.15. 08:52:37

Magyarországon 15-17 éven keresztül mindent elloptak. Most, hogy már csak a vasut maradt, felháborodtak a máv kargo eladásából???

2008.12.15. 08:57:33

Én mostantól azé fogok sztrájkolni, mert mondjuk... az Antarktiszon hideg van. Méé nincs ott meleg? Meleget akarok oda, nem hideget! LE a hideggel éljen a meleg idő!

Vaaaagy azé hogy száríccsák ki az óceánokat, mert így nem tok száraz lábbal átsétálni Amerikába.

Vaaaagy azé, hogy Mo.-nak legyen tengere, kis ország vagyunk és? Építsünk tengert valahová! Hajózni akarok egy tengeren, ami a miénk és sós.

Jedlik 2008.12.15. 08:57:51

Gaskó mozdonyvezető volt. Odanyomta magát a szakszervezetbe, ő a Góré, pénz és hatalom van kilátásban. Ennek részéről köze sincs a dolgzók érdekeinek.
A MÁV-ot nem két üzletágra osztották, hanem vagy tízre, aztán darabonként eladták mindet.
A teljesség igénye nélkül a Wikipediából:
* MÁV-START Zrt.
* MÁV Cargo Zrt.
* MÁV-TRAKCIÓ Zrt.
* MÁV-Gépészeti Zrt.
* MÁV Északi Járműjavító Kft.
* MÁV Szolnoki Járműjavító Kft.
* MÁV Debreceni Járműjavító Kft.
* MÁV TISZAVAS Kft.
* MÁV Ingatlankezelő Kft.
* MÁV Vagyonkezelő Zrt.
* MÁV INFORMATIKA Kft.
* MÁV VAGON Kft.
* MÁV Lokomotív Hotels Zrt.
* MÁV Nosztalgia Kft.

Az oké, hogy nyilván trükköztek az eladásoknál. De meg kéne nézni a munkaszerződését a melósóknak van-e benne jutalékról szó. Illetve Kóka János minek hazudik be jutalékot, ha erről szó sincs.

Szóval akárhonnan nézem mindkét oldalnak csak részigazsága van. De ettől még mindenkinek rossz. (Melós nem kap pénzt, melós szomorú, bevétel kevesebb, főnök szomorú, utas nem jut el sehova, utas szomorú.)

És egy apróság: Gaskó azt mondta, hogy akkor is sztrájkolnak, ha megállapodnának. Erre tud valaki valami ésszerűt mondani? (Azon kívűl, hogy ferihegyszolidalitás blabla)

ekkerjoz 2008.12.15. 09:05:03

parlamenter 2008.12.15. 00:00:15

Az MRP-t összemosni a végkielégítéssel, ez igen, ez már teljesítmény.

zeneigéniusz 2008.12.15. 09:06:40

1. A teherszállítás hozza mindenhol az igazi lóvét, a személyszállítás csak azért van, mert ha már egyszer ki van épitve a pálya miért ne használnák arra is. Ezért van most munkájuk.

2. Azért mert valamit egy politikus megígér, te már követeled? Hehe, ez komoly!!! Hol élsz? A víz folyik, az ég kék, a politikusok hazudnak.

Amíg nem olvasod a MAGYAR KÖZLÖNYBEN, addig minden politikus szava SZ@RT SE ÉR! Ígéret? Röhej... De tudod mit: megígérem, hogy a MÁV-osok megkapják a Kóka házát, ha eladják. Oké? Érthető a párhuzam?

3. Ha még sokat ugrálnak a vasutasok, akkor az egész cucc meg lesz szüntetve! Legalábbis az én adóforintjaimból ilyen léhűtő bandát ne finanszírozzanak! Majd megoldom, ahogy eddig: busszal, autóval. Utálom a koszos, büdös igénytelen vonatokat! Ugráljatok csak.

Szolidaritás nemsokára úgy lesz, hogy az emberek reggel kimennek az állomásra és jól megverik a MÁV-osokat, hogy irány melózni ha megint sztrájkolnak!

nekemirj 2008.12.15. 09:12:15

Ha én lennék a vezérigazgató a MÁV-nál a következőképpen kezelném a problémát:
1. Mindenki kap 500 000 Ft jutalmat és 20%-k fizetésemelést
2. A menetrendben szereplő indulási és érkezési idő be nem tartása esetén minden 1. pontban pénzt kapó munkatárs késés esetén percenként 10000 Ft nettó fizetés csökkenést szenved el. Aki eléri a 100 000 Ft egy hónapban az automatikusan felmondást kap.
3. Ha a szakszervezet nem fogadja el a javaslatot akkor naponta minden egyes sztrájkoló közül megyénként 1 leépítésre kerül

2008.12.15. 09:13:54

Én mondjuk megnézném, hogy a szakszervezet főagya, aki igazából a sztrájkot szervezte, hány ilyen mávos részvénye va! Nem lepődnék megm ha kiderülne, bár tuti nem fog, hogy az a valaki kb 15 éve a melósoktól vásárolgatja föl a részvényeket mondjuk 10-20e Ft.-ért. Mára nyugodtan lehet sok 10ezer részvénye.
És ekkor úgy dönt, hogy most már elég sok van, na akkor indítsuk a sztrájkot. Beizzítja a sok melóst, akivel elhiteti h 250 ezret ér az az 1 részvény. A melós persze, hogy sztrájkolni fog, hiszen a privatizálásból ő is részesülni akar, és mégcsak azt sem tudja, hogy ezzel a nagyrészvényes szakszervezeti megmentő, segítő, főatya zseebét tömi meg olyan erővel, hogy az már nem is normális.
Láttunk már ilyen ügyeskedést, könnyen előfordulhat itt is!

S. Annyi 2008.12.15. 09:21:16

- Én gyurcsány pofájából kérek részesedést, mert túl nagy van neki,

- Lendvai Ildikó hangjából, mert elűzhetném vele a Gonoszt,

- a rebisz viperáiból, mert hidat építenék belőlük,

- az ország adósságából, mert tök mindegy nekem már, így is van egy csomó saját.

mustang · http://plus-size.hu 2008.12.15. 09:34:29

Én mindent értek, azt is, hogy ők felszólalnak a jogaikért, meg hogy részesedést akarnak, meg fizuemelést, ez önmagában nem lenne baj, HA:

-ezzel nem lehetetlenítenék el sokezer ember munkába jutását ( ha a pék nem jut be a munkahelyére vagy a közértes, akkor a mávos sem fog enni)

- nem lenne visszás a helyzet, mert gazdasági válság idején a legtöbb dolgozó ember örül hogy lyuk van a seggén, és nem rúgják ki, a fizetés csökkentést is lenyeli, csak hogy holnap is munkába mehessen ( de ha nincs mivel...),ők meg emelést követelnek egy köztudottan veszteséges cégtől

Már sokan elmondták és csak helyeselni tudom, hogy az a szerencséjük, hogy a MÁV monopolhelyzetben van, és az emberek nem tudnak másik társaság vonatával menni. És biztos vagyok benne, hogy ha egy mozdonyvezetőt egy hét alatt ki lehetne képezni, ezek úgy repülnének, mint a szar. Azt nem értem, hogy a MÁV miért nem rúgja ki az 5 perc alatt betanítható és ezáltal gyorsan pótolható embereket ( kalauz, pénztáros) és vesz a helyükre olyanokat, akik meg vannak elégedve azzal a fizetéssel, amit az állásinterjún ajánlanak nekik.


Szóval nehogymár valaki ezt előrelépésnek, és a jogok érvényesítésének fogja fel, mert mert ez semmi más, csak nagyfokú önzés, az országot kollektíve semmiben nem viszi előre, sőt...

Preis · http://www.glasso.hu 2008.12.15. 09:34:59

Ezt a postot nem nagyon értem...

Gabo1000 2008.12.15. 09:40:27

Mustang!
Te is egy olyan ember lennél aki simán ül a langyos kakiban és elhiszi hogy aki nem akar benne ülni annak nincs igaza? szereti a kormány az ilyeneket...
A nagyfokú önzés pedig inkább a te oldaladról igaz, hiszen te nem vagy hajlandó áldozatot hozni másért

Dr Kangörény 2008.12.15. 09:50:08

Kedves vasutasok, ha valaki nem ért egyet veletek, az szerintetek csak irigy, vagy gyurcsányista lehet?
Normálisak vagytok? Aki nincs velünk, az ellenünk van?

Ti vagytok az utolsó kommunista csökevény. Lófasz a seggetekbe.

Tudjátok, mit? Sztrájkoljatok bassza meg. Gyerünk! Legfeljebb mindenki rájön, hogy busszal mennyivel kényelmesebb utazni, rátok meg nem lesz szükség.

hondás 2008.12.15. 09:52:15

nem értek egyet a sztrájkkal, dolgozz bazzeg azért kapsz pénzt... a MÁV-ot meg az ilyen veszteséges állami cégeket el kell adni, hogy valaki nyereségessé tegye.... a MÁV ha állami cég, ergó a dolgozó emberek tartják el... (mivel ugye veszteséges) mint pl én is. namost nekem autóm van, ergó eszem ágába sincs igénybe venni a MÁV szolgáltatásait!!! tehát az én adó forintjaimból is élnek.... lehet kis összeg, de sokan vagyunk így..... sőt valaki magyarázza már meg hogy ha egy cég veszteséges miért osztanak jutalmat?????

lehet kicsit önző és korlátolt eszmefuttatás volt, de nekem ez a véleményem bassza meg, jogom van hozzá.... :)

kartonbagoly · http://leadombrol.blogspot.com/ 2008.12.15. 09:52:43

Kíváncsi lennék, mi változna a vasút működésében, ha a vasutasok megkapnák amiért sztrájkolnak?

teabore 2008.12.15. 09:56:38

Szerintem meg szervezzenek egy normálisan működő rendszert a SZÜKSÉGES mennyiségű munkatárssal, hogy kisebb legyen a veszteség, amit mi fizetünk. Vagy ez már a valóságtól elrugaszkodott ötlet?...

Gabo1000 2008.12.15. 10:06:19

Jogod van hozzá, csak ha mindenki kocsival járna Te sem tudnál még ennyire sem közlekedni. Az eladás nem jó nincs olyan ország ahol a vasúti szem száll nyereséges lenne, mindenhol az állam támogatása kell. Ahhoz pedig hogy egy állami cég jól működjön, jó vezetők kellenek

hondás 2008.12.15. 10:19:58

egyetértek, jó vezetők kellenek, meg olyan alkalmazottak akik dolgoznak! :) sztem ez a sztrájk ez annyira gyerekes....
egyszer olvastam valahol....
A demokrácia szép dolog csak olyan emberek kezébe kerül választási lehetőség, akinek fogalmuk sincs mit hogyan kellene!
ezen el lehet gondolkodni......

sajnos olyan országban élünk ahol lehet fizetni 54.000.- forintos bankjeggyel is... :)

neménvagyok 2008.12.15. 10:24:50

Amióta gatyát hordok, minden évben azt hallom, hogy az állam elengedi a MÁV dolgozók után be nem fizetett járulékokat, mert a MÁV-nak arra nincs pénze. Az én cégemnél ezt mikor fogják megtenni? Ja, ha én nem termelek elég bevételt, akkor vagy kirúgom a felesleges embereket, vagy átalakítom az általam nyújtott szolgáltatást olyan minőségűre, hogy nőjön a bevételem.
Az a helyzet, hogy hiába is jön itt majd egy vasutas azzal, hogy ők milyen fontos közszolgáltatást végeznek, ez egyszerűen DUMA! Egész jól elvolt az ország eddig is a sztrájkjaik alatt. Legfeljebb a buszon utazók majd hiányolják a jól megszokott húgyszagot.

Fizetésemelés? Lófaszt! Előbb építsék le a sok semmittevőt, meg a közel kétezer MÁV által fizetett jogászt, meg a többi irodai semmittevőt. Aztán ebből a pénzből előszöris spórolják meg az évenkénti állami hozzájárulást, és ha MÉG MARAD ezen felül, azt el lehet osztani!

Dinsdale Piranha 2008.12.15. 10:34:22

Érdekes, én multinál dolgozom, de itt fel sem vetődik, hogy veszteséges működés esetén jutalmat osztogassanak. Egyszerűen felháborító amit művel ez a gaskó nevű fasz.

Gabo1000 2008.12.15. 10:38:47

Osztogatnak, csak nem neked...

Adamkó Dániel · http://ad-soft.hu 2008.12.15. 21:19:35

Ma elvileg 4 órát utaztam volna busszal vonat helyett, de 6 lett belőle. Sztrájkoljanak nyugodtan, de ha elindítanak egy vonatot, ne állítsák meg a puszta közepén. És az utasokkal mi lesz? Azért mindent nem tehetnek meg, a szolgáltatást nem tagadhatják meg, ha egyszer elkezdtek dolgozni.
süti beállítások módosítása