Villanások a Twitteren



bazo9: tumblr

Ezt se hagyd ki!

Életképek

Címkék

autó (6) budapest (6) élet (6) foci (7) google (6) gyurcsány (5) hülye (8) hülyeség (19) internet (10) játék (6) labdarúgás (10) magyar (40) magyarország (11) média (9) politika (8) reklám (5) sport (14) szex (6) videó (5) Címkefelhő

Subba

Nincs megjeleníthető elem

Webisztán

Nincs megjeleníthető elem

Hozzászólások

Online

2012.08.28. 10:07 InformatívTeknős

Bréking! 219 az euró

Igaz, hogy nem vettem, hanem eladtam. Igaz, hogy nem vagyok turista, hanem egyszerű, nyaralásból hazatért állampolgár. De az is igaz, hogy 2012.08.28.-át írunk és nem 2006-ot. Mivel egyszerűen az én balfaszságomról van szó, ez az írás nem arra szolgál, hogy a legális pénzváltónak látszó, Interchange névre keresztelt déli rablógép szolgáltatását ekézze. Inkább arra hívnám fel mindenki figyelmét, hogy nyissa ki a szemét, mielőtt az eurójához nyúl, hogy később ne kelljen magához.

Szóval a cégnek az alant lőtt képen látható blokkocskát sikerült prezentálnia a pénzváltáshoz. Azt döntse el mindenki saját maga, hogy ez mennyire felel meg a kívánalmaknak, nekem van egy tippem. Hangsúlyozom, én voltam a hülye. Már a vásárlásnál is 10 forintos különbség volt az Erste javára, ekkora veszteséget kalkuláltam a visszaváltásnál is. Nem jött be.

És ez az érzése sok külföldi turistának is, aki először őket látja meg a vonatról leszállva. Beleszippant a jó budapesti levegőbe, fog egy köteg eurót és besétál az ördög ajtaján. Majd, mint aki jól végezte dolgát, felnyalja a ropogós magyar forintokat és boldogan elsétál. Ha szerencséje van, akkor nem valamelyik bank mellett, ott ugyanis azt tapasztalhatja, hogy közel 50 forintos felárat fizetett azért, mert csomagjaival kényelmesen, az első, normálisnak tűnő váltóba sétált be.

A keletivel ellentétben nincsenek a környéken arabok, nem állítanak meg, hogy manicséndzs. Még ha lenne abban a kötegben néhány üres papír is, amit a markába nyomnak szerencsétlen látogatónak, lehet, hogy jobban járna velük. Ők legalább nem árulnak zsákbamacskát, az ember tudja, hogy mire számíthat.

De példaként nézzük csak meg az egyik osztrák bank ajánlatát! Euró vétel, augusztus 28-án, az Úr 2012. évében: 270,47. Köszönöm a figyelmet!

Legyetek éberebbek!

change.JPG

Bookmark and Share

süti beállítások módosítása